Spring til hovedindhold

Dine cookie præferencer - Odsherred Kommune

At acceptere cookies hjælper os med at forbedre denne platform. Læs vores cookiepolitik.

Odsherred Kommune Hjem
  • Hjem
  • Borgerforslag
  • Begivenheder
  • Om

Ida Marie Hansen

Medlem siden 26. marts 2021

Har være bor i Nykøbing Sj siden 2003 og er 40 år ..er del af det privat opholdssted Grandhøjen ... elsker nyk. Sj.... går i kirke hver anden søndagNyk

Alle indlæg indsendt af denne deltager

Der er 20 projekter tilgængelige.
Populære ideer er blevet indlæst.

Flere blomster i byerne i Odsherred

Ida Marie Hansen •for 4 år siden Det vil være dejlige hvis der var blomster i byerne i Odsherred kommune især om sommer i kummer i gågade i byerne , så bliver dejlige at se også for de turister som besøg Odsherred i sommeferie at kigge på ..

Fodovergang ved fødevarebutik 356

Ida Marie Hansen •for 3 år siden Jeg Synes at det vil være rart med en fodgængerfeltet ved fødevarebutik 356 i Nykøbing og med trafiklys og også ved tæt på station i Nykøbing også med trafiklys… biler køre tit meget hurtig der

Fodgængerfelt ved skovning

Ida Marie Hansen •for 3 år siden Jeg synes at der komme et trafiklys ved fodgængerfelt ved Egerbjerge vej , da den vej køre bilen rigtig hurtig og livefarlige hverdag .. nogle gang må fodgænger spring for liver …

Sundhedsuge i Odsherred kommune

Ida Marie Hansen •for 3 år siden En uge hvor alle indbygger i Odsherred kommune man prøve blive mere sund end i til hverdag og prøve sportilbudet i kommunes sportklubber … den sidst dag i uge

Hvorfor er nogle borge i Nykøbing der kun har en affaldspand ved deres hus

Ida Marie Hansen •for 4 år siden Hvorfor har nogle borge i Nykøbing en kun affaldcontrainer ved deres hus …nogle har fire og jeg har to

Vinter -turisme

Ida Marie Hansen •for 4 år siden Vi skal vise folk fra Kbh er Odsherred ikke kunne et turisme mål om somme også om vinter.. i efterårferie og vinterferie også i december op til jul når der skal køber julegave til famile

Flere insekthotel i kommune

Ida Marie Hansen •for 4 år siden synes at der skal flere insekthotel i kommune og de skal være rundt i kommune og der skal være årlige “ grøn “dag hvor borge kom og lære hvordan være mere grøn i hverdag m mere ..

Flere får /ged til “ rydde” ukrudt i stedet for gift

Ida Marie Hansen •for 4 år siden I stede at kommune bruge flere penge på brug gift til at udrydde ukrudt .. så brug ged /får til at” rydde” kommunal enge for ukrudt ..

Årlige sundheds uge i Odsherred kommune

Ida Marie Hansen •for 4 år siden At en hele uge i Odsherred kommune hvor alle borge får tilbudt om lære at blive mere sund og får “ måske “ et bedre liv end man havde før… og alle borge kan får et sundheds test og alle sportsklubber holde åben hus en hele lørdag i hele kommune ….så Odsherred byråd sundhed test om de kan holde til alle de møde de afholde og en fodboldkamp imod Holbæk byråd lørdag formiddag på Nykøbing If fodbold station

Slukke gadelampe i kommune om sommer

Ida Marie Hansen •for 4 år siden slukke kommune gadelampe når det er sommer så man kan se stjerne på himmel og det bliver på strømme som er bliver dyrt at betal lige nu .. det følge sig som er man er op i rummet når gadelampe er tændt om sommer .. så skal kommune tage alle gamle oranges gadelampe væk og bruge smart grønne løsning som Albertslund kommune bruge….

Plane blomster i rundtkøre i stedefor med sten

Ida Marie Hansen •for 4 år siden Plant blomster i vores trafikrundtkørsel stede med sten .. årstids blomster og i byen i kommune ..

La de unge mennsker snakke m de unge i natteliv i kommune

Ida Marie Hansen •for 4 år siden Lad nogle unge mennsker gå rundt i vores byen og ‘hjælp’ de unge mennsker i kommune med deres problem i natteliv som hvis de får problem med deres venner eller de er blevet så fuldt at ikke komme hjem med egen hjælp : at låne en telefon og får et kondom eller bare at snakke med et mennsker eller andre ting .. hjælp med at afværge et slagsmål

Vandre turen i vores skover

Ida Marie Hansen •for 4 år siden At vise at vores kommune er fuld af dejlige natur og masse af dyr .. også om dage , som turen til strande og vores skover …

Sæt fugle kasse op i vores skov

Ida Marie Hansen •for 4 år siden Synes at kommune skal sætte fugle kasse op i vores skove og fugle kasse skal lave af træ og til forskel fugle , kasse lave af kommunes skoleelever i skoletiden ..

Lad at klippe græs i vejkanten

Ida Marie Hansen •for 4 år siden Kommune skal være med at klippe græs i vejerkanten rundt i kommune , så bliver bier væk …så plant flere vild blomster i vejerkanten ..

Sensuel sundhed

Ida Marie Hansen •for 4 år siden Jeg synes at kommune åben en klink for ungs sensuel sundhed ligesom de har gjorde i Odense kommune , det hjælp de ungen der bor i Odsherred kommune…det savnede jeg da jeg flytte til kommune som 21 årige i 2003 …

Sæt pose til hundelort op i kommune

Ida Marie Hansen •for 4 år siden Vi kende alle at der ligge hundelort på villavej og gade i vores kommune .. det er skidt ulækker og det dejlig hvis kommune kunne ser at det god sæt pose til hundelort op og en affaldspand til at ligger dem i ..

Sæt et forbudt-skilt på stenkunst ved tovet

Ida Marie Hansen •for 4 år siden Hver lørdag hvor jeg værte i byen så der små børn der leger på stenkunst der ligge ved tovet i Nykøbing . Så sæt et forbudt -leger skilt foran stenkunst så der ikke flere små børn der “ leget “ på stenkunst og måske komme galt af sted og måske skal på sygehuset måske helt til Kbh

Giv bibliotek et stor rød skilt

Ida Marie Hansen •for 4 år siden Bibliotek i Nykøbing Sj skal et stort rødt skilte så man kan se at her er bibliotek og der købe nye siddestole til læsesal for man sidde rigtig dårlig i de stole som der nu og man får ondt i røver af dem …og bord er lav så man får ond i rygget når man sidde ved dem …

Flere affald spand udenfor Nykøbing by

Ida Marie Hansen •for 4 år siden vil være dejlige hvis kommune sæt affaldsspand op udenfor Nykøbing by .. og i Grønnehave skov for jeg set affaldet ligge på vej rundt udenfor selv Nykøbing by , det især slem i sommeferie og det lugt når det er rigtig varmt i vejr og ikke særlig rart ser på når man komme gå en søndag morgen når jeg er på vej i kirke og på Nykøbing Sj station og ved Nylet st kl 04 om morgen 🥶🤮🙄 og slukke gadelampe om sommer om aften i sommerferie … lave nogle sidde bænke i Grønnehave skov .. dem der nu , de er i stykker og total ødelagt …
  • Betingelser og vilkår
  • Privatlivspolitik
  • Cookiepolitik
  • Webtilgængelighed
  • Sitemap
Drevet afGo Vocal, tidligere CitizenLab