Spring til hovedindhold

Nyere tankegang

Fra "Ny vision for Odsherred"

Gå til projektet

Synes der er en bondsk, tankegang sådan har man altid gjort så det fortsætter vi med..lad os opfinde den dybe tallerken igen..

Savner nytænkning...at man gør noget for hele kommunen og ikke samler på sølle tilfælde som kommunen sikkert får penge for at have...bosteder, der kan snart ikke være flere af i det her område.

Savner samarbejde med organisationer som nabo kommunerne samarbejder med...kom ind i 2023, der er lang vej..

Ærlighed, det har vi ikke penge til eller vi ved ikke hvad vi skal gører...hader at man mere end en gang står og tænker i lyver..eller har ansat en forkert...de få gange jeg har haft fat i en kommunal medarbejder hvor jeg tænkte wow, der er en der vil sit arbejde...for så at vende tilbage kort tid efter for at opdage, hov vedkommende er der ikke mere...

Samme årsager gør at jeg håber på at forlade odsherred kommune...

Odsherred kommune er tung i bagdelen.

Der mangler noget lethed og en anden tilgang til tingene og så skal det være hele kommunen og ikke kun højsædet Nykøbing Sjælland og Højby..

Kommentarer

Det er ikke muligt at kommentere, fordi dette projekt i øjeblikket ikke er aktivt.

Del

Sendt af

Profil af Mette DallAf Mette Dall den 25. juni 2023

Nuværende status

foreslået

Emner

Andet