Spring til hovedindhold

Mere natur i de små jordbrug

Fra "Naturagenterne"

Gå til projektet

Vi er mange, herunder jeg selv, som bor på en lille landejendom. Vi har ofte heste, måske lidt køer, får, geder mm. Men ens for os er, at vi elsker vores sted og vi lever ikke af jorden som vi ofte har nok af . Derfor er det oplagt at få denne målgruppe med på, at så bælter med "vilde blomster", øge bevidst om, hvordan vi kan være værter for insekter, fugle som agerhøns mm. osv.

Et forsøgsprojekt kunne være starten:

Indkald os til møde, fortæl os hvordan jorden skal forberedes og passes, søg projekt midler til frøene, og lav åbne "marker" og nedfæld erfaring

Med venlig hilsen Åse Christensen

Officielle opdateringer

Sidste opdatering: 20. december 2020

Kommentarer(5)

for at kommentere.
Seneste kommentarer er indlæst.
Hej alle. Ja det er mig som har lagt forslaget og jeg skal beklage at der er kommentarer jeg har mistet i første omgang. Men nu skriver jeg til Henrik Gruttner og så ser vi hvad der sker. Hvis vil have fat i mig, findes jeg på mailen dyregaarden@gmail.com . Hilsen Åse
  • ingen likes
Det lyder rigtig godt, vil se frem til at arbejde videre på projektet
  • ingen likes
Vi har en lang stribe langs campingpladsen, som holdes af kommunen. Det ville være meget fint med vilde blomster, men jeg tror desværre, det er nemmere for kommunen “bare” at slå kanterne. Men vi vil gerne hjælpe til..
  • 1 like
Profil af Mie Bonde
Sendt af:Mie Bonde
for 6 år siden
God ide, hvordan "finder" vi jer? Mvh. Mie Bonde
  • 1 like
@Mie Bonde Henrik Grütner fra DNO indkalder til samling om forslaget senere. Indtil da er jeg kontaktperson.
  • 1 like
Antal likes i alt: 7, total dislikes: 0
. Log ind for at stemme.. Log ind for at stemme.

Del

Sendt af

Nuværende status

foreslået