Egebjerg til Vig
Fra "Hvilken cykelstistrækning skal vi prioritere?"
Gå til projektet
Det vil være så dejligt at kunne cykle på cykelsti til og fra toget i Vig, især når det er mørkt. Nemmere at komme til København. Også i forhold til svømmehal og biografen mm.
Kommentarer
Det er ikke muligt at kommentere, fordi dette projekt i øjeblikket ikke er aktivt.
Antal likes i alt: 4, total dislikes: 0
. Du kan ikke længere reagere på ideer i Hvilken cykelstistrækning skal vi prioritere?. Du kan ikke længere reagere på ideer i Hvilken cykelstistrækning skal vi prioritere?
Del
Sendt af
Nuværende status
foreslået
