Spring til hovedindhold

Egebjerg til Vig

Fra "Hvilken cykelstistrækning skal vi prioritere?"

Gå til projektet

Det vil være så dejligt at kunne cykle på cykelsti til og fra toget i Vig, især når det er mørkt. Nemmere at komme til København. Også i forhold til svømmehal og biografen mm.

Kommentarer

Det er ikke muligt at kommentere, fordi dette projekt i øjeblikket ikke er aktivt.
Antal likes i alt: 4, total dislikes: 0
. Du kan ikke længere reagere på ideer i Hvilken cykelstistrækning skal vi prioritere?. Du kan ikke længere reagere på ideer i Hvilken cykelstistrækning skal vi prioritere?

Del

Sendt af

Nuværende status

foreslået