Cykelsti ml. Hørve - Svinninge
Fra "Borgerforslag (alle)"
Gå til projektet
Etablering af en sikker cykelsti/gangsti mellem Hørve og Svinninge.
Der kører meget trafik og der er pt. ingen cykelsti mellem de to byer.
Det vil gavne lokalområdet, så man mere sikkert kan kører på cykel til Svinninge, hvor der er flere indkøbsmuligheder.
Det vil gavne folkesundheden, at der er mulighed for at tage cyklen i stedet for bilen.
Måske Holbæk Kommune vil bidrage økonomisk til en del af cykelstien, da en del vil gå gennem Holbæk Kommune.
Kommentarer
for at kommentere.
Der er tid tilbage til at stemme:
83
dage
19
timer
27
min
foreslået
Denne idé er blevet foreslået til byen
2 stemmer ud af 200 nødvendige stemmer
. Log ind for at stemme.
Del
Sendt af
Emner
Mobilitet
